Pages

Saturday 5 December 2009

nak duduk diam2

Bismillah,

oklah due dh dekat, jd nak dok diam2 jer. tgk la klu rajin akan update kot.... huhuhu


dan dpt berita....
"Pada 2010, UTM akan hanya menawarkan 10 tempat sahaja bagi staf yg nak sambung phd diluar negara...."

mmmm........




 ---------------------------------------------




Cerita lain lak.....

Oklah, ini amat menyedarkan saya!!
One of my senior, telah menyedarkan diri dgn soalan2 masyarakat yg bertimpa2.... sebab dia kena, saya pun pernah kena. Lagilah awal2 kawen dl. Tapi bila dh nangdung senyap lak. (pdhl kejap jer)
hehehe....
Antara soalan2 umum masyarakat :
1) bila tunang?
2) bila kawen?
3) bila nak dpt anak?
4) anak no 2?
5) bila nak dapat anak lelaki lak(kalau sblm2 nih anak perempuan)

hehehe.... bila kakak senior menyatakan dia rimas dgn solan2 nih, baru saya sedar, yg saya pernah rimas gak dgn soalan2 nih, tapi, kenapa kita harus merimaskan org? (tny utk diri sndr...)

Ye kdg2 kita tidak sedar akan soalan2 yang kita akan bertanya pd orang yang mahu kita bertanya. Sometimes kita rasa itu soalan biasa bila jumpa kawan kita, tapi kita tidak sedar ia gak boleh menyinggung hati & perasaan seseorang. Setengah orang tak kisah, tapi bila lelama soalan bertalu2 dikeluarkan, tension gak. (klu saya la)
Bila kakak senior saya menegluarkan kenyataan tersebut pernah gak tny adik dia...why?
Dan kenapa saya bertanya lagi? ye, kdg2 nak jwpn lebih jelas, sebab kita nak tahu dan try menjaga hati orang. Now i know.... =) thanks kak....

Pada kawan2 yang saya dok slalu tny dulu, kini...dan klu akan dtg, saya mohon ampun maaf kerana terlepas tanya. Harapnya, saya tak bertanya soalan2 mcm tuh lagi... =) tapi, kekadang, nak tahu berita kawan2 gak, kang tetiba jer ...hehehehe......
Apapun ini semua rezeki & ada hikmah masing2....

 .........

No comments: