Pages

Tuesday, 24 November 2009

cerita-cerita

Bismillah,

Post nih lama nak kongsi. Tapi, yg konon2 nak berehat, nak gak cerita...


Hahaha... kali nih post citer pasal benda ngarut. Saja nak kongsi beberapa cerita best kat TV yang dok tengok jer...hahahaha...

So, cerita2 nih semua berkenaan dengan penyiasatan. Memang giler gak TV aku nih... Tapi alhamdulillah, cerita2 nih start biasanya lewat mlm sikit, dlm jam 10pm keatas. Time Afifah biasa dah tido, dan ummi dia dok depan TV dan susah nak berganjak!hahahaha.....

Antara cerita menjadi kegilaan.... mmmmm.....


BONES


CSI :  Los Veges 



CSI : New York





THE MENTALIST



CSI : Miami



LIE TO ME



DOLLHOUSE


Cerita-cerita ni bukan ikut urutan yang betul, tapi sekadar mempamirkan....

Oklah tak boleh nak cerita lebih, suami ku mahu pulang, jadi saya pun mahu pulang.... daaaa...

wassalam.

No comments: