Pages

Thursday 12 March 2009

penat

Bismillah, 


Kebimbangan akan program yang di buat pada 21&22 mac, diri ini semakin penat.... 

Atas beberapa tugas lain tak dapat disiapkan, diri ini agak tertekan... 

Abi hampir demam...(dh tak sihat sgt) 

Afifah dh 3 hari demam panas. 3 hari gak dia tido tak lena, makan tak nak makan. Aku rasakan ini keadaan Afifah yg sedikit teruk berbanding sebelum ini. Malam jaga. Aku lak malam, settelkan keje. jam 3am Afifah dh terjaga tak sedap badan. 
Ye, mesti org pertikaikan Afifah tak cukup vitamin sebab tak cukup menyusu dgn aku. Tapi adik2 aku dgn mama pun sama jer.... so? sedih gak. Tapi apa nak dikatakan?bak kata mak, rezeki masing2.

Tapi, cukup kesian dgn mak... banyak aku tak membantu, start minggu lepas lagi. Ada masa memang buat keje lain. Mesti mak terasa sgt. =(  wwwaaaaaa....

Tapikan, akhir2 ni aku selalu sakit dada, agak sesak nafas. Ye, semua org tak ku beritahu dan cuba utk sembunyikan. Sian Afifah & abi dpt ummi yg selalu sakit..... =(  

Apapun, moga hati2 kita semua kuat diuji oleh-NYA... amin... 




sebab org lain di uji dgn lebih teruk dariku... sedikit tazkiran utk diri yg sering alpa.

No comments: