Pages

Friday, 9 October 2009

bulan yg menyebukkan abi??

Bismillah,

mmmm..... seperti tajuk diatas....

Siapa yang sebenarnya sibuk? hehe.. tentu abi. Abu Afifah

Abi sibuk sangat minggu nih dan minggu2 yang lepas. Dan abi kerap tido lewat dan bangun awal. Bangun awal, utk bersahur sedikit, dan jam 6.30am@7am Afifah dah bangun, so, abi layan... kesian kat abi. Ummi pun tak larat nak buat semua benda, nak tolong? tah la, abi yang banyak tolong ummi uruskan hal2 rumah, anak, kerja.... ummi tak tolong abi. Tolong pun sekadar urut badan, tapi apa lah sgt dgn perut beso nih...=( bukan boleh urut sangat, sikit2 boleh la. Dengan mak mertua, lagi la tak terlarat nak tolong. Yg boleh tolong tengok jer. Lagi pun week lepas, abi ke Penang, ummi, Afifah, Atok, Tok Ma, Cik Ummu, Cik Andak, semua sakit kena virus yang Afifah bawa balik dari nurseri.

Tapi, memang Afifah kuat la, cuma, tak sampai hati ummi tengok Afifah tak menyusu, makan sekadar bila lapar shj... Bila abi balik dr Penang, abi terus jaga ummi & Afifah... Sian abi Afifah.Penat, tapi terpaksa jaga kami. Dan bila kami beransur pulih, masih tetap abi jaga kami..

Kesian, tapi, memang tak mampu. Maafkan ummi, abi... kerana lebih byk menyusahkan abi dari membantu... =(





&